Twoja lista rzeczy do zrobienia przy organizacji imprez w salonie
14

lutego

Twoja lista rzeczy do zrobienia przy organizacji imprez w salonie

Podobnie jak większość właścicieli salonów, bierzesz pod uwagę każdą możliwą opcję związania klientów z Twoją firmą. Jeśli tak, to planowanie wydarzeń w salonie na pewno nie raz przeszło Ci przez myśl. Jest to idealne rozwiązanie, aby klienci byli bardziej interaktywni z Twoją firmą, a jednocześnie przyciągnąć nowych.

Jednak wielu właścicieli salonów decyduje się porzucić ten pomysł, ponieważ nie są pewni, czy impreza będzie sukcesem. Zanim się na to zdecydujesz, przeczytaj poniższą listę rzeczy do zrobienia!

Wybierz temat atrakcyjny dla Twojej grupy docelowej

Zacznij od zastanowienia się, jaki rodzaj publiczności chciałbyś przyciągnąć do swojego salonu. Mając tę grupę na uwadze, stwórz wydarzenie, które najprawdopodobniej ich zainteresuje, np. oglądanie Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Twoim salonie, świętowanie końca listopada bez golenia lub zorganizowanie wieczoru dla kobiet.

Roześlij zaproszenia

Teraz nadszedł czas, aby zaprosić swoich klientów na wydarzenie. Na swoim koncie Versum, zacznij od filtrowania bazy danych klientów i wysyłania zaproszeń do wybranej grupy. Rozsądnie byłoby wysłać wiadomość do swoich klientów na jakiś czas przed wydarzeniem, dając im czas na przygotowanie się.

Inne metody informowania klientów to wysyłanie ulotek, przekazywanie informacji z ust do ust oraz umieszczanie informacji na portalach społecznościowych. Crezentuj wydarzenie na Facebooku i podziel się nim z osobami, które lubią stronę Twojego salonu. Zachęć ich do zapisania się i podawaj aktualizacje dotyczące przygotowań, aby wzbudzić ich zainteresowanie.

Niektóre z tych metod są jednak czasochłonne i nie zawsze docierają do pożądanej grupy odbiorców.

Przygotuj swój zespół

Kiedy pracownicy słyszą słowo "impreza", mają tendencję do kojarzenia go z zostaniem do późna po pracy. Choć może tak być, odpowiednia motywacja i komunikacja mogą zaoszczędzić Ci wiele stresu.

Aby uniknąć tego typu sytuacji, stwórz plan zleceń dla pracowników podczas konkretnego wydarzenia - wprowadź wyższą stawkę za produkty i usługi. Ten doskonały wzmacniacz moralny daje pracownikom możliwość zarobienia dla siebie i dla Twojego salonu. Z narzędziem prowizyjnym Versum może to być jeszcze łatwiejsze.

Dodatkowo, możesz aktywować funkcję zarządzania napiwkami i śledzić zarobki pracowników w napiwkach.

Przygotuj swój salon

Przygotuj swój salon zgodnie z planowanym wydarzeniem. Na dzień Świętego Patryka, ustaw zielone dekoracje i dodatkową zieloną farbę do włosów. Jeśli masz rocznicę otwarcia salonu, przygotuj serpentyny, zaopatrz się w produkty i smakołyki.

Twoi klienci powinni czuć się tak, jakby odwiedzali przyjaciół, kiedy przychodzą do Twojego salonu, a nie tylko kolejną firmę.

Podziękuj odpowiednio klientom

Podziękowanie uczestnikom po imprezie jest oczywistym ostatnim krokiem w zamykaniu listy rzeczy do zrobienia, ale zwykłe podziękowanie nie odbije się szerokim echem wśród klientów.

Zamiast tego, wyślij do nich wszystkich masową wiadomość z atrakcyjną zniżką na jeden z Twoich produktów lub usług. Po imprezie zyskasz coś więcej niż tylko nowych klientów, Twoja firma jest teraz fajnym miejscem, które klienci chętnie odwiedzają!!

Mamy nadzieję, że nasza lista zainspirowała Cię do stworzenia własnych, sprawdzonych eventów, które przyciągną do Twojej firmy tłumy!

Aby uzyskać dodatkowe narzędzia do zarządzania i realizowania wydarzeń w Twoim salonie bardziej efektywnie, pobierz system Versum i zacznij go używać za darmo!

Wypróbuj Versum za darmo

[Total: 2 Średnia: 5/5]

Spis treści

  • Wybierz temat atrakcyjny dla Twojej grupy docelowej
  • Wyślij zaproszenia
  • Przygotuj swój zespół
  • Przygotuj swój salon
  • Podziękuj odpowiednio klientom
Zapisz się do newslettera Możesz przeczytać politykę prywatności tutaj.