Salony dla zwierząt - drugi rodzaj firm kosmetycznych
14

stycznia

Salony dla zwierząt - drugi rodzaj firm kosmetycznych

Kiedy słyszysz termin "biznes urody", pierwszą myślą, która może przyjść Ci do głowy jest salon fryzjerski lub kosmetyczny dla ludzkich klientów. Jednak w ostatnich latach coraz częściej pojawiają się salony dla zwierząt domowych, które również mają swoje miejsce w branży fryzjerskiej i kosmetycznej.

Podobnie jak wizażyści i styliści fryzur, groomerzy zwierząt domowych są zobowiązani do odbycia kursów szkoleniowych w celu uzyskania certyfikatu, a pielęgnacja jest sztuką samą w sobie. Jak każdy inny biznes fryzjerski czy kosmetyczny, salony dla zwierząt mają też swoje własne dylematy.

Tak wiele ras, tak mało czasu

Specjaliści z branży fryzjerskiej i kosmetycznej muszą brać pod uwagę wiele czynników, zanim przystąpią do wykonywania usługi na rzecz klienta - rodzaj włosów, ich długość, alergie i to, ile czasu może to zająć. Wyobraźmy sobie teraz, co muszą zrobić groomerzy dla zwierząt domowych podczas wykonywania usługi. Muszą oni zwracać uwagę na te same czynniki, co zwykli styliści, z tą różnicą, że ich klienci pochodzą z różnych ras, mają różne rodzaje sierści i nie zawsze mogą czuć się zrelaksowani jak klienci salonów dla ludzi.

Zapisywanie rasy zwierzęcia, rodzaju sierści, zachowania i ewentualnych alergii jest ważne dla groomerów, ale nie mają oni czasu na wertowanie książki z danymi klientów. Rozwiązaniem jest cyfrowe i wszechstronne oprogramowanie do zarządzania biznesem dla zwierząt domowych, które pozwala w ciągu kilku sekund znaleźć tego jedynego klienta i jego zwierzę.

Produkty do rozpieszczania zwierząt

Salony dla zwierząt, jak każdy inny biznes kosmetyczny, używają produktów do określonych usług. Klient może przyprowadzić swojego pupila na strzyżenie, mycie, defleksję, przycinanie paznokci lub na cały pakiet. Chociaż balayage prawdopodobnie nie będzie oferowany w salonie, inne produkty muszą być pod ręką i odpowiednio wykorzystane!

Groomerzy, podobnie jak styliści fryzur i urody, muszą znać swoje produkty i wiedzieć, jak je stosować, aby nie zaszkodzić zwierzęciu i nie wywołać u niego dyskomfortu. W przypadku rozbrykanych zwierząt, które nie lubią być czesane, można zastosować środki uspokajające (dopuszczone do użytku przez groomerów), a także smakołyki.

Monitorowanie poziomu produktów i przygotowywanie inwentaryzacji jest niezbędne do prowadzenia udanego salonu dla zwierząt, ale czasami nie ma wystarczająco dużo czasu, aby policzyć każdy pojedynczy produkt. Zamiast tego, właściciele salonów powinni kontrolować stan zapasów za pomocą systemu odpowiedniego do kontroli sprzedaży i wykorzystania produktów.

Salony zoologiczne i media społecznościowe

Prawie każdy, kto jest aktywny na platformach mediów społecznościowych, zetknął się z jakąś formą transformacji włosów lub urody. Salony robią to cały czas - publikują swoje najlepsze prace na Instagramie, Facebooku itp. w celu przyciągnięcia nowych klientów. W ostatnich czasach, pielęgnacja zwierząt domowych również zyskała na popularności.

Z hashtagiem "#petgrooming" na poziomie ponad 300 000 postów na Instagramie, salony dla zwierząt stają się coraz bardziej widoczne dzięki mediom społecznościowym. Dlatego też właściciele salonów powinni szukać nowoczesnych rozwiązań, jeśli chodzi o prowadzenie i zarządzanie firmą.

Oferowanie opcji rezerwacji online jest idealne, aby przyciągnąć fanów mediów społecznościowych i ich zwierzaki do Twojego salonu! Niezawodny system powinien zawierać portfolio z Twoimi najnowszymi pracami, a także sekcję z recenzjami. Większość klientów to wzrokowcy - decydują się na firmę lub produkt, jeśli widzą, że jest atrakcyjny dla oka, a dzięki rezerwacji online mogą zarezerwować wizytę dla swojego zwierzaka za pomocą kilku kliknięć!

Salony dla zwierząt, jak każdy inny biznes związany z urodą, wymagają niezawodnego oprogramowania, aby działać bezstresowo. Do przechowywania informacji o zwierzętach, utrzymywania poziomu produktów i pozyskiwania większej liczby klientów - Versum jest właściwym wyborem. Zarejestruj się za darmo i zapytaj jednego z naszych pracowników o to, jak oprogramowanie dla biznesu zoologicznego może sprawić, że Twój salon znajdzie się w centrum uwagi!

Wypróbuj Versum za darmo

[Total: 0 Średnia: 0/5]

Table of Contents

  • Tak wiele ras, tak mało czasu
  • Produkty do rozpieszczania zwierząt
  • Salony dla zwierząt i media społecznościowe
Zapisz się do newslettera Możesz przeczytać politykę prywatności tutaj.