Millennials - jak dotrzeć do młodszych klientów?
3

lutego

Millennials - jak dotrzeć do młodszych klientów?

Millenialsi są często kojarzeni jako grupa demograficzna, dla której świat bez Internetu i mediów społecznościowych jest jak scena z horroru. Często odwiedzają salony kosmetyczne, a co najlepsze, dzielą się swoimi doświadczeniami w mediach społecznościowych, dzięki czemu nazwa Twojej firmy może się tam znaleźć.

Jednak dotarcie do tej grupy docelowej może wymagać modyfikacji Twojej strategii marketingowej. Przeczytaj nasze wskazówki, jak przyciągnąć więcej millenialsów do swojego salonu!

Mów w ich języku

Podobnie jak wszyscy inni, millenialsi lubią poddawać się swoim ulubionym zabiegom kosmetycznym, ale ich proces decyzyjny różni się od procesów poprzednich pokoleń. Swoje decyzje opierają na informacjach znalezionych w sieci. Prawda jest taka, że jeśli nie jesteś aktywny w mediach społecznościowych, to nie docierasz do znaczącej liczby millenialsów.

Nauka ich języka jest kluczowa - zacznij od założenia stron w mediach społecznościowych dla swojej firmy.

Czy robisz niesamowite zdjęcia przed i po swoich usługach? W takim razie stwórz stronę na Instagramie i pochwal się swoją pracą, a następnie zapisz jej kopię na swoim koncie Versum, aby mieć do niej dostęp w przyszłości. Kiedy publikujesz zdjęcia na Instagramie, używaj hashtagów, takich jak "#London, #hairsalon, #balayage", aby dać klientom znać, gdzie znajduje się Twój salon i jakie usługi oferujesz.

Regularnie aktualizuj swoją stronę na Facebooku - zamieszczaj informacje o nadchodzących wydarzeniach, ofertach i nowych usługach. Upewnij się, że każdy, kto odwiedza Twoją stronę firmową, może łatwo nadrobić zaległości w tym, co dzieje się w salonie. Dodatkowo, podanie numeru telefonu do salonu i linku do strony z rezerwacją online jest świetnym sposobem na szybką i wygodną rezerwację dla klientów.

Obsługa w i na zewnątrz

Społeczeństwo zmieniło się drastycznie w ciągu ostatnich kilku dekad, zwłaszcza wraz z wprowadzeniem nowych technologii. Dzięki tym innowacjom wzrosła również szybkość, z jaką oferowane są usługi. Jeśli tak jest, to proces rezerwacji również musi zostać usprawniony. Millennialsi, którzy chcą zarezerwować usługę w Twoim salonie, nie powinni być zmuszeni do skakania przez przeszkody, aby to zrobić.

Wyobraź sobie, że dzwonisz do salonu bez odpowiedzi, piszesz na Facebooku lub wypełniasz formularz rezerwacji i nie otrzymujesz odpowiedzi aż do następnego dnia, tylko po to, aby dowiedzieć się, że salon jest w pełni zajęty.

Zamiast tego, aktywuj swoją stronę rezerwacji online w Versum i pozwól klientom dokonywać rezerwacji 24/7. Możesz tam podać wszystkie niezbędne informacje, takie jak godziny otwarcia, opinie klientów i portfolio Twoich prac. Klienci mogą łatwo zarezerwować wolne miejsce w Twoim kalendarzu i dowiedzieć się więcej o Twoim salonie bez konieczności przeszukiwania Internetu.

Świeże oferty!

Kto nie lubi otrzymywać świetnych ofert w swojej ulubionej firmie? Jednak zwykłe "kup jeden, drugi gratis" bardzo szybko staje się nijakie, a poszukujący ofert millenialsi od razu to zauważają. Wyróżnij się z tłumu i rozpocznij oryginalną i kreatywną kampanię promocyjną!

Na przykład, sprzedawaj i śledź pakiety usług za pomocą swojego konta Versum. Pakiety składają się z kilku sesji serwisowych, a sprzedaż pakietu 5 w cenie 3 to świetna oferta!

Jeszcze lepiej, wprowadź kampanię programu lojalnościowego, w którym klienci zbierają punkty za produkty i usługi zakupione w Twoim salonie. Możesz również zaoferować więcej punktów za poszczególne produkty lub usługi - to z pewnością zachęci klientów do ponownych odwiedzin! Jest to zabawne i interaktywne działanie, które pokazuje, że Twoja firma dociera do młodszych klientów i idzie o krok dalej.

Dotarciedo millenialsów oznacza zapoznanie się z ich potrzebami i oczekiwaniami, przy jednoczesnej obecności w świecie mediów społecznościowych. Z pomocą technologii takich jak Versum, możesz dotrzeć do nich w mgnieniu oka. Zarejestruj się za darmo już dziś!

Wypróbuj Versum za darmo

[Total: 0 Average: 0/5]

Table of Contents

  • Mów ich językiem
  • Serwisowanie w środku i na zewnątrz
  • Świeże oferty!
Zapisz się do newslettera Politykę prywatności można przeczytać tutaj.