Przewodnik kupującego oprogramowanie dla salonów i ośrodków spa
14

marca

Przewodnik kupującego oprogramowanie dla salonów i ośrodków spa

Po tygodniach planowania i przygotowań psychicznych jesteś wreszcie gotowy, aby stawić czoła muzyce - zdecydowałeś się na oprogramowanie dla swojej firmy. Zbyt długo zmagałeś się z nieudanymi kampaniami marketingowymi, problemami z personelem i zbieraniem dokładnych danych o tym, jak radzi sobie Twój salon lub spa - nie wspominając już o zostawaniu po godzinach i próbach nadania temu wszystkiemu sensu. Większość Twojej konkurencji już przeszła z papieru na oprogramowanie dla salonów - w końcu mamy rok 2019 i trzeba iść z duchem czasu - chyba, że wybierasz antyczny motyw salonu.

Jest tylko jedna przeszkoda na drodze do zakupu idealnego systemu dla salonu - jak wybrać odpowiedni system, który spełni Twoje potrzeby? Na rynku jest wiele systemów, z których wszystkie twierdzą, że mają wiele wspaniałych funkcji, więc jak zdecydować, który z nich jest idealny dla Ciebie?

Pierwsze kroki

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z oprogramowaniem dla salonów, to czeka Cię nie lada gratka! W przeszłości takie systemy były pobierane na komputer i mogły być używane tylko na tym jednym urządzeniu - obecnie większość rozwiązań jest oparta na chmurze, a zatem może być używana na wszystkich urządzeniach, które łączą się z Internetem. Większość dobrze opracowanych systemów dla salonów ma podobne funkcje, takie jak zarządzanie zapasami, rezerwacja wizyt, kalendarze dla pracowników, wiadomości e-mail i rezerwacja online, jednak musisz znaleźć rozwiązanie, które konkretnie odpowiada Twoim potrzebom.

Podjęcie właściwej decyzji podczas zakupów oprogramowania dla salonów może zająć trochę czasu - w końcu pokładasz zaufanie w systemie, który pozwoli Ci lepiej prowadzić i zarządzać salonem lub spa, więc musisz mieć pewność, że spełni on swoje zadanie. Powinno ono zawierać funkcje, które rozwiążą problemy, z jakimi masz do czynienia na co dzień. Sprawdź kilka renomowanych marek i skontaktuj się z przedstawicielem, aby uzyskać bezpłatną wycieczkę po systemie - jeśli dana marka oferuje szybką, indywidualną konsultację, to znaczy, że znalazłeś dobrego kandydata, ponieważ cenią oni swoich klientów!

Podczas zwiedzania wspomnij o problemach, z którymi się borykasz, i o tym, co Twoim zdaniem może najlepiej pomóc w ich rozwiązaniu. Wycieczka na żywo pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu, a ekspert może pokazać Ci wszystkie sztuczki i triki wewnątrz systemu. Zbyt często właściciele salonów i ośrodków spa, którzy nie znają się na technologii, podpisują umowę na system na podstawie opinii przeczytanych w Internecie, aby później spotkać się z niemiłymi niespodziankami.

Wskazówka: oprogramowanie dla salonów nie powinno nie spełniać Twoich oczekiwań, ale też nie powinno mieć zbyt wielu funkcji, z których nie będziesz korzystać. Zbyt skomplikowany system może obciążać Cię opłatami za narzędzia, których nawet nie potrzebujesz!

Zwróć uwagę na...

Nawiązałeś kontakt z przedstawicielem firmy i wspomniałeś o problemach, z jakimi borykasz się w salonie lub spa, i masz już dobre wyobrażenie o tym, czego szukasz. Powinieneś jednak upewnić się, że wybrany przez Ciebie system posiada następujące trzy opcje: funkcje marketingowe, analityczne i zarządzania. Te elementy są niezbędne, aby zaoszczędzić czas i zmniejszyć złożoność - wyobraź sobie, że do każdego z tych zadań masz 3 różne rozwiązania, co za koszmar!

Kolejną dodatkową funkcją, na którą powinieneś zwrócić uwagę, jest automatyzacja zarządzania. Prawdopodobnie przez większość dnia jesteś zajęta, układając klientowi włosy, paznokcie lub wykonując relaksujący masaż głowy i peeling twarzy, i nie masz czasu na wysyłanie przypomnień o wizycie, próśb o ocenę lub uruchamianie zaplanowanych wiadomości do klientów. Zapytaj, co możesz zautomatyzować za pomocą systemu i wybierz rozwiązanie, które pozwoli Ci zaoszczędzić najwięcej czasu!

Ukryte szczegóły

System dla salonów powinien być rozwiązaniem codziennych problemów, z którymi borykasz się w swojej firmie, a nie dodawać kolejne do listy. Jeśli funkcje oprogramowania spa są dokładnie tym, czego szukasz, upewnij się, że nie są one niekompletne, nie mają ukrytych opłat lub są zbyt trudne do zrozumienia. Tylko dlatego, że wybrany przez Ciebie system jest darmowy lub ma dwie funkcje, które naprawdę Ci się podobają, nie oznacza to, że będzie on zgodny z Twoimi potrzebami.

Znasz powiedzenie: "Dobre rzęsy/włosy/paznokcie/masaże nie są tanie, tanie rzęsy/włosy/paznokcie/masaże nie są dobre" - i to samo dotyczy wyboru oprogramowania. Darmowe oprogramowanie dla salonów piękności i fryzjerskich brzmi jak dar niebios, jednak nie oczekuj cudów. Często zdarza się, że musisz uczyć się systemu na własną rękę, brakuje Ci kluczowych funkcji i musisz szukać dodatkowych narzędzi, aby zrekompensować te brakujące. Jeśli chodzi o systemy płatne, dowiedz się DOKŁADNIE, za co płacisz i jak możesz uniknąć dodatkowych opłat. Niektóre przestarzałe systemy wymagają ponoszenia dodatkowych opłat za aktualizacje, bez których oprogramowanie nie będzie działać prawidłowo, więc upewnij się, że nie padniesz ich ofiarą! Ponadto, aby to zrozumieć, nie trzeba mieć doktoratu!

Masz dopasowanie!

Gdy w końcu stworzyłeś listę niezawodnych systemów dla salonów, istnieje duże prawdopodobieństwo, że znalazł się na niej Versum. Jeśli tak jest, to wygląda na to, że szukasz rozwiązania, które pójdzie o krok dalej, bez nadmiernego komplikowania spraw. Wszystkie wyżej wymienione funkcje znajdziesz w Versum, więc oczekuj niezawodnego oprogramowania, które sprawi, że prowadzenie i zarządzanie salonem lub spa stanie się znowu przyjemne. Twórz kampanie marketingowe dla konkretnych grup klientów, zarządzaj zespołem bardziej efektywnie, generuj wszystkie raporty w czasie rzeczywistym i przyjmuj rezerwacje online - wszystko to w przyjaznym dla użytkownika systemie!

Załóż darmowe konto i poproś o bezpłatną, indywidualną wizytę z ekspertem Versum. Nie wymagaj karty kredytowej i nie podpisuj umów - zarejestruj się już dziś!

Wypróbuj Versum za darmo

[Razem: 3 Średnia: 5/5]

Spis treści

  • Początek
  • Zwróć uwagę na...
  • Ukryte szczegóły
  • Masz mecz!
Zapisz się do newslettera Tutaj możesz zapoznać się z polityką prywatności.