Czy jesteś na zewnątrz, aby imię dla siebie, chcąc przyciągnąć świeżą dostawę klientów lub są coraz słowo się o swoim najnowszym traktowaniu włosów, wymyślanie z planu marketingowego salon fryzjerski jest niezbędne, aby zobaczyć pozytywne wyniki. Twoje pasemka i upięcia mogą być nie z tego świata i obsługi klienta najwyższej klasy, ale bez coraz wieszak marketingu, to kto ma wiedzieć? Twoje posty na Facebooku lub najlepszym przyjacielem może pomóc promować swoją markę, ale bądźmy szczerzy, to niekoniecznie będzie wzmocnić swoje liczby. Czego potrzebujesz są skuteczne i sprawdzone w czasie strategii reklamowych salon fryzjerski - które można znaleźć tuż pod tym ustępie!
Eksperymentuj z nowymi mediami
Umieszczanie treści na swoich kanałach mediów społecznościowych nie będzie przyciągać nowych klientów - przynajmniej nie znaczącą liczbę z nich. A co z Twoimi najbliższymi klientami? Z pewnością będą oni aktywnie promować Twój biznes, prawda? W pewnym stopniu oczywiście, ale bez odpowiedniej zachęty mogą zakończyć działalność po tym, jak polecą Twoją firmę członkom najbliższej rodziny. Oto sekret - te strategie są w rzeczywistości skuteczne, ale gdy są stosowane w odpowiednim czasie i w odpowiedni sposób.
Jeśli szukasz nowych sposobów, jak reklamować salon fryzjerski, zacznij od reklam w mediach społecznościowych, partnerstw lokalnych i pracy z programem lojalnościowym. W przeciwieństwie do postów w mediach społecznościowych, reklamy faktycznie przyciągnąć potencjalnych klientów do swojej strony i ostatecznie swoją firmę. Wykorzystują one materiały promocyjne do kierowania ludzi w Twojej okolicy w oparciu o wiek, płeć i zainteresowania. Lokalne partnerstwa z drugiej strony obejmują współpracę z innymi podmiotami gospodarczymi w Twojej okolicy w celu wzajemnej promocji, zarówno przy użyciu wizytówek, jak i ulotek. Programy lojalnościowe dla klientów są zdecydowanie najbardziej autentyczne, ponieważ angażują Twoich klientów w aktywne promowanie Twojej firmy wśród swoich przyjaciół i rodziny (więcej na ten temat później!).
Teraz, jeśli chcesz promować zabiegi lub produkty wśród klientów, możesz również ożywić swoje pomysły marketingowe dla fryzjerów za pomocą mniej popularnych mediów, w tym filmów na żywo w mediach społecznościowych, zdjęć przed i po na Twoich historiach oraz newsletterów SMS/email. Filmy na żywo, na których widać, jak traktujesz klienta i używasz produktu, to świetny sposób, aby pokazać, jak działa i dlaczego klienci powinni dokonać zakupu. Ujęcia przed i po zdecydowanie przyciągają wzrok, zwłaszcza jeśli Twoi klienci nie mają czasu na oglądanie sesji foliowania na żywo. Jeśli chodzi o newslettery SMS/email, są one zdecydowanie najbardziej skuteczne w marketingu najnowszych zabiegów i produktów wśród klientów. Same wiadomości tekstowe mają wskaźnik otwarć na poziomie 99%, a do tego nie ma spamu! Ale ręczne wysyłanie każdemu klientowi tekstu o najnowszych zabiegach lub produktach z pewnością zajmie Ci trochę czasu, nawet jeśli skopiujesz i wkleisz każdą wiadomość. Aby przyspieszyć ten proces, skorzystaj z Versum, oprogramowania dla salonów fryzjerskich, które pozwala nie tylko na masowe wysyłanie SMS-ów i e-maili, ale także umożliwia filtrowanie listy klientów - więcej na ten temat tutaj.
Bądź kreatywny w tej kwestii!
Jeśli szukasz sposobów, jak promować salon fryzjerski, bądź kreatywny! Twórz reklamy w mediach społecznościowych z kreatywnymi nagłówkami lub zabawnymi zdjęciami lub filmami, aby przyciągnąć uwagę widzów. Najlepszą częścią jest to, że można wziąć różne kierunki z tym, w tym:
Humor: daj klientom śmiech, gdy zauważą Twoją reklamę! Spróbuj nagłówki takie jak "Mamy najlepszą kawę w mieście, ale należy również spróbować jednego z naszych zabiegów na włosy" lub "Fixing bed heads i cowlicks tutaj".
Profesjonalizm: czy Twoja firma fryzjerska jest wysoko oceniana? Czy posiada unikalny punkt wyróżniający? Są to czynniki decyzyjne, które mogą wpłynąć na to, czy klienci odwiedzą Twój biznes - rozważ promowanie ich w swoich reklamach, aby wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów.
Treści generowane przez użytkowników: być może masz już znaczących zwolenników, ale aktywnie szukasz zdobyć więcej klientów? Jeśli tak, promowanie swoich najlepszych recenzji, jak również przed i po zdjęciach w reklamach będzie doskonałym sposobem, aby to zrobić, ale upewnij się, aby zapytać klientów o ich zgodę.
Twoje pozycje menu: czy oferujesz jedyne w swoim rodzaju zabiegi lub produkty w swoim miejscu prowadzenia działalności? Poinformowanie o nich jest świetnym pomysłem na przyciągnięcie uwagi nowych klientów, zwłaszcza jeśli Twoje zabiegi są zgodne z najnowszymi trendami fryzjerskimi lub stosujesz renomowane i profesjonalne produkty.
Wykorzystaj lojalność klientów
Od kogo najchętniej byś coś kupił, od sprzedawcy, czy od bliskiego członka rodziny lub przyjaciela? Oczywiście od tego ostatniego. Teraz weź pod uwagę marketing. Jasne, twoje kampanie przyciągają nowych klientów, ale masz niewykorzystany zasób, który może znacznie zwiększyć liczbę nowych klientów i sprzedaży. To prawda, kiedy mówimy o najbardziej skutecznych wskazówek marketingowych salon fryzjerski, jeden, który zajmuje podium jest lojalność klientów.
Kiedy klient jest lojalny wobec Twojej firmy, nie potrzebuje wielu bodźców, aby ją promować. W rzeczywistości, widząc ich ulubiony biznes prosperuje jest cała motywacja, której potrzebują, aby uzyskać słowo o swoim salonie. Istnieje jednak sposób na utrzymanie, a nawet zwiększenie lojalności - poprzez program lojalnościowy dla salonów fryzjerskich. Jeśli korzystasz z Programu Lojalnościowego Versum, możesz nagradzać klientów za ich zakupy, recenzje, a nawet polecanie Twojej firmy punktami, które są wykorzystywane do odbierania nagród w Twoim salonie. Oto świetna wskazówka, jak zdobyć więcej klientów - zwiększ liczbę punktów przyznawanych za udane polecenie. Jeśli klienci mają oczy skierowane na konkretną nagrodę, polecenie ich przyjaciołom i rodzinie Twojego salonu przybliży ich do jej zdobycia.
Marketing to nie tylko publikowanie postów na portalach społecznościowych i trzymanie kciuków, że zdobędziesz nowych klientów i zwiększysz sprzedaż. Musisz wykazać się kreatywnością, jeśli chodzi o środki przekazu, których używasz do marketingu oraz treść Twoich kampanii. Strategia "przyjdź tutaj, kup to" nigdzie Cię nie zaprowadzi. Co najważniejsze, potrzebujesz odpowiednich narzędzi, aby skutecznie rozpowszechniać informacje o swoim biznesie, produktach czy zabiegach - i tu właśnie wkracza Versum. Zaplanuj masowe wysyłanie wiadomości marketingowych do klientów, zachęcając ich do dokonania zakupu lub kusząc ich punktami lojalnościowymi, aby zdobyć więcej nowych klientów. Tak czy inaczej, Versum jest systemem dla salonów, z którego korzysta ponad 46,000 specjalistów na całym świecie. Chcesz odświeżyć swój marketing? Zarejestruj się w Versum za darmo już dziś!
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 1 Średnia: 5/5]Spis treści
- Eksperymentuj z nowymi mediami
- Bądź kreatywny w tym temacie!
- Wykorzystaj lojalność klientów