Zgadza się. Chcesz, żeby twój fryzjer był szczęśliwy, jeśli dadzą ci niesamowity wygląd, prawda? Racja. To znaczy, że powinieneś znać te pięć niewypowiedzianych zasad bycia klientem A+ dla twojego fryzjera. Jeśli nie znałeś tych zasad z wyprzedzeniem, nie martw się - wiele osób ich nie zna. Dlatego Mahesh jest tu, by pomóc! Jeśli chcesz, aby Twój fryzjer był szczęśliwy i miał jak najlepsze wrażenia, przestrzegaj tych pięciu przykazań dotyczących bycia ulubionym klientem Twojego fryzjera. Ostatnią rzeczą, jakiej chce każdy fryzjer, jest uporządkowanie grupy wejść, które przybyły przed otwarciem sklepu. Nie pokazuj się trzydzieści minut wcześniej, bez względu na to, czy jesteś na spacerze, kiedy sklep jest otwarty, czy jesteś umówiony. Zmniejsza to przepływ i energię w sklepie, gdy pojawia się presja ze strony unoszących się nad nim klientów. Jedną rzeczą jest pojawienie się 5 lub 10 minut wcześniej - zazwyczaj jest to w porządku - ale dajmy temu jakiś kontekst. Przykładowy czas! Przygotowujesz posiłek na randkę, a on lub ona przychodzi trzydzieści minut wcześniej - na długo przed tym, jak jedzenie jest gotowe. Musiałbyś wtedy zdążyć nakryć stół, dokończyć posiłek, nalać sobie drinka i zakończyć swoją osobistą pielęgnację, starając się prowadzić przyjemną rozmowę, bo chcesz, żeby wrócili. Jeśli brzmi to trochę bardziej stresująco niż chciałbyś, aby Twoja randka poszła, to dlatego, że tak jest. Czekaj Cierpliwie Daj fryzjerowi czas i swobodę, której potrzebuje, aby psychicznie przygotować się do wizyty, zrobić krótką przerwę i oczyścić swój obszar dla Ciebie. Nie siadaj przypuszczalnie na krześle, zanim cię o to poproszą, ponieważ często jest to uważane za niegrzeczne lub niedbałe w stosunku do przestrzeni fryzjera. Cierpliwe oczekiwanie na Twoje wezwanie pozwoli Twojemu fryzjerowi przez chwilę przejść przez jego listy kontrolne po i przed powołaniem, co jest lepszym doświadczeniem dla wszystkich. Come Prepared Wiedz, czego chcesz, czego nie chcesz i wiedz, jak to wyjaśnić fryzjerowi. Przynieś zdjęcie, jeśli możesz! To sprawi, że Twoja wizyta będzie efektywna, a reszta klientów będzie czekać w kolejce szczęśliwa. To może być bardzo frustrujące dla fryzjera, aby usłyszeć "nie wiem, co chcę", gdy ich klient czekał od dłuższego czasu i ma klientów czeka po nich. Jeśli naprawdę chcesz to zmienić, ale nie wiesz jak, umów się na spotkanie z wyprzedzeniem i daj znać fryzjerowi, że chcesz mieć czas na konsultacje. Szacunek Rzemiosło Czy kiedykolwiek myślałeś, że coś jest naprawdę trudne i czułeś się zwolniony, gdy ktoś go zmniejszył? Gdybyś na ławce wcisnął 300 funtów, czułbyś się niezręcznie, gdyby ktoś powiedział: "Oh, to tylko 300 funtów, nic wielkiego..." Tak czują się fryzjerzy, gdy klienci rozmawiają o fryzurach. Mówienie czegoś w stylu "tylko zanika" jest jak sikanie do fryzjera, bo pokazuje nieznajomość rzemiosła. Zanikanie skóry jest bardzo technicznym cięciem, które wymaga dużo praktyki do opanowania, więc powiedzenie czegoś w stylu "chcę tylko trochę szybkiego zaniku" może potrzeć fryzjera w niewłaściwy sposób. Ucisz swój telefon komórkowy Nie odbieraj telefonu. Zatrzymanie twojej fryzury na osobistą rozmowę podczas gdy jest linia ludzi czekających jest niegrzeczny i brak szacunku dla fryzjera i biznesu. Wyłącz telefon lub po cichu i trzymaj go w ukryciu, aby Twój opłacany profesjonalista mógł skupić się na zapewnieniu Ci niesamowitej fryzury. Będą musieli ustawić głowę pod kątem i komunikować się z Tobą, aby uzyskać to w sam raz, więc dać im swoją niepodzielną uwagę.To wszystko na ten tydzień edycji Mahesh's Musings. Do następnego razu - broda dalej! Wideo https://www.youtube.com/watch?v=GgBrcN0IiBE Godzina 5:45